Onsuccesvol
In Amsterdam zijn veel initiatieven van bewoners actief bezig om Amsterdam te vergroenen. D66 wil graag leren van deze ervaringsdeskundigen die zich met opgestroopte mouwen banen door de bureaucratie die energietransitie soms is. Help ons mee om een expert meeting te organiseren om samen met succesvolle Amsterdamse groene initiatieven nieuwe oplossingen te bedenken voor meer duurzaamheid.

Onsuccesvol
D66 zorgde voor de eerste MBO agenda in Amsterdam. Nu willen we gaar in gesprek met scholieren over stageplekken. Help ons om een mooie bijeenkomst op te zetten waar scholieren kunnen leren over solliciteren en werkgevers kunnen leren over het vakmanschap van MBO’ers.

Onsuccesvol
D66 voert campagne op straat en online! Een betaalbaar goed huis in een veilige groene buurt vind D66 belangrijk. Hiervoor hebben we een jaar lang mensen uit de stad geïnterviewd: van woningcorporaties tot ontwikkelaars, van huurders tot kopers. Daarom schreven we het Woonprogramma en we hebben er filmpjes van gemaakt om online te verspreiden. Die online promotie kost geld. Help ons met het promoten van mooie D66-verhalen over wonen in Amsterdam en de oplossingen voor een radicaal eerlijke woningmarkt op social media.
  • Campagne is afgelopen

Sponsor een D66-poster in een abri bij u in de buurt, op het station of in een bushokje. Op deze manier krijgen we het samen voor elkaar dat D66 overal zichtbaar is!

De nachten worden langer, de dagen kouder. Onze vrijwilligers gaan door weer en wind de straat op en langs de deuren om in gesprek te gaan met kiezers. Geeft u ze daarbij een kopje koffie?

De dagen worden kouder. Onze vrijwilligers gaan door weer en wind de straat op en de deuren langs om in gesprek te gaan met kiezers. Geeft u ze daarbij een goede campagne-outfit?

Onsuccesvol
Discriminatie is onacceptabel. Als je je onveilig voelt - bijvoorbeeld vanwege je seksuele voorkeur, maar net zo goed vanwege geloof of geslacht - dan kan je niet jezelf zijn. Discriminatie tegengaan is daarom een van de belangrijkste prioriteiten van D66 in Amsterdam. Help D66 met een groot event tegen discriminatie zodat we van elkaar kunnen leren en handvatten voor verbetering kunnen geven.