De opwarming van de aarde wacht niet op de ideale politieke omstandigheden. Wij blijven niet aan de kant staan.

D66 knokt voor een beter klimaat, voor een schone toekomst.

Daarvoor hebben we jouw steun nodig.

Een campagne kost altijd veel energie. Niet alleen van mensen, maar ook van auto's, busjes en openbaar vervoer. D66 doet dit duurzaam en wil zo veel mogelijk kilometers aan CO2-uistoot compenseren. Met jouw bijdrage kunnen wij onze campagnekilometers compenseren door bomen te laten planten. In Nederland en in de rest van de wereld. Lever vandaag een bijdrage aan de wereld van morgen.

Het campagneteam laat alle flyers duurzaam drukken. Onze drukkers investeren zelfs in een schoner milieu en kappen geen oerwouden voor onze flyers. Maar ook bekertjes in de bus, zadelhoesjes en andere gadgets kopen we zo duurzaam mogelijk in. Ook tijdens de provinciale campagne willen we alleen maar duurzame flyers uitdelen. Dat kan alleen met jouw bijdrage.

Vervuilde lucht versterkt niet alleen het klimaatprobleem, maar is ook nog eens slecht voor je gezondheid. D66 voert al jaren campagne vóór schone lucht. Met jouw bijdrage blijven we dat doen.