Trek jij ook zeikerds over de streep om op 20 maart D66 te stemmen? Help ons zoveel mogelijk van deze posterplekken inkopen en je kunt ons echt nergens meer missen.

Om ook de jongeren te verleiden om te gaan stemmen, gaan we met bitterballen de straat op tijdens stapavonden. De bitterballen worden gemaakt door Zuiderzwam. ZuiderZwam kweekt oesterzwammen op koffiedik in en uit Tilburg. Koffiedik wordt over het algemeen weggegooid, terwijl er nog veel voedingswaarde in zit. Wat is er mooier dan van afval weer voedsel te maken. Volgens de principes van de circulaire economie. En daarmee helemaal op zijn D66’s. In alle grote en middelgrote steden willen wij de straat op kunnen, maar dat lukt alleen met jouw hulp. Doe jij mee?

Om ervoor te zorgen dat we ons van onze beste kant laten zien willen wij graag een goede camera aanschaffen. Hierdoor zijn we niet alleen in staat om onze activiteiten vast te leggen maar kunnen we ook beter en sneller inspelen op actuele ontwikkelingen en zijn we in staat snel filmpjes te maken. Het zou ons ontzettend helpen om deze met uw hulp te kunnen aanschaffen. Wij vragen dan ook om uw steun in deze!