Dit is hét moment. De gemeenteraadsverkiezingen staan voor de deur en enthousiaste D66’ers gaan weer massaal in gesprek met kiezers. Niet iedereen heeft de tijd of de mogelijkheid om zelf campagne te voeren. Steun ons dan met een financiële bijdrage!

Samen zorgen we ervoor dat D66 in heel Nederland zichtbaar is. Samen zorgen we ervoor dat onze vrijwilligers warm en enthousiast blijven. Samen zorgen we ervoor dat D66 juist in uw gemeente het beste resultaat haalt. D66 krijgt het voor elkaar!

De D66 appel/flyer acties. Goede gezondheid en campagne gaan prima samen. Op Valentijnsdag willen we op diverse locaties in Purmerend appels o.i.d. uitdelen. Zomaar, omdat D66 je lief heeft. Klein gebaar, grote impact. Doneer direct en zorg dat de kistjes weer gevuld zijn met nieuwe appels voor nieuwe acties.

Tijdens deze campagne is het van groot belang dat D66 overal zichtbaar is. Dat doen we natuurlijk met onze vrijwilligers op straat, met posters in bushokjes en abri's, flyeren langs de deur én met onze kandidaten die geen verkiezingsdebat overslaan. Voor nog meer lokaal bereik en zichtbaarheid willen we adverteren op de lokale tv-zender RTV Purmerend. Draag nu bij aan de zichtbaarheid van D66 bij u in de buurt.

Goede discussies en debatten horen bij een levendige democratie en zeker bij een partij als Democraten 66. Om met geïnteresseerden en andere deskundigen het debat aan te gaan en duidelijk te maken waar D66 Purmerend zich de komende vier jaar voor gaat inzetten, zijn politieke café's en thema-avonden van belang. D66 Purmerend wil actief proberen Purmerend te vergroenen en wil graag leren van ervaringsdeskundigen. Help ons mee om een expert meeting te organiseren om samen met succesvolle groene initiatiefnemers nieuwe oplossingen te bedenken voor meer duurzaamheid in de stad. Richting 21 maart we meerdere bijeenkomsten organiseren. Laat zien dat u ook van debat en discussie houdt en doneer nu!

De dagen worden kouder. Onze vrijwilligers gaan door weer en wind de straat op en de deuren langs om in gesprek te gaan met kiezers. Geeft u ze daarbij een goede campagne-outfit?

Sponsor een D66-poster in een abri bij u in de buurt of in een bushokje. Op deze manier krijgen we het samen voor elkaar dat D66 overal zichtbaar is!

De nachten worden langer, de dagen kouder. Onze vrijwilligers gaan door weer en wind de straat op en langs de deuren om in gesprek te gaan met kiezers. Geeft u ze daarbij een kopje koffie?