Dit is hét moment. De gemeenteraadsverkiezingen staan voor de deur en met enthousiaste D66’ers gaan weer massaal in gesprek met de bewoners in de verschillende wijken van Utrecht. Niet iedereen heeft de tijd of de mogelijkheid om zelf campagne te voeren. Steun ons dan met een financiële bijdrage!

Samen zorgen we ervoor dat D66 in heel Utrecht goed zichtbaar is. Samen zorgen we ervoor dat onze vrijwilligers warm en enthousiast blijven. Samen zorgen we ervoor dat D66 in Utrecht het beste resultaat haalt. D66 krijgt het voor elkaar!

Voor de gemeenteraadscampagne willen we online de meest zichtbare partij van Utrecht zijn. Dit doen we steeds vaker door video’s te produceren. Voor het produceren van deze video’s is goede audiomonitoring essentieel. Helaas is onze audiomonitoring onlangs stuk gegaan en kunnen we tijdens het filmen het geluid dus niet meer goed in de gaten houden. Graag vragen we jullie hulp bij het aanschaffen van een nieuwe zogenaamde audio-interface zodat we volop goede video’s kunnen produceren voor de gemeenteraadscampagne van 2018. Foto: Ernst Moeksis

Tijdens de gemeenteraadscampagne gaan we met tientallen vrijwilligers de straat op. We zorgen met het campagnehoofdkwartier dat alle campagnematerialen op een centrale plek liggen voor onze vrijwilligers, maar ook dat inwoners van Utrecht bij ons langs kunnen komen. Steun je deze actie, dan investeer je in een herkenbare plek en extra zichtbaarheid.
  • €1.640,00 Opgehaald

Sponsor een D66-poster in een abri bij u in de buurt, op het station of in een bushokje. Op deze manier krijgen we het samen voor elkaar dat D66 overal zichtbaar is!
  • €1.133,00 Opgehaald

De nachten worden langer, de dagen kouder. Onze vrijwilligers gaan door weer en wind de straat op en langs de deuren om in gesprek te gaan met kiezers. Geeft u ze daarbij een kopje koffie?

De dagen worden kouder. Onze vrijwilligers gaan door weer en wind de straat op en de deuren langs om in gesprek te gaan met kiezers. Geeft u ze daarbij een goede campagne-outfit?